Trei metri deasupra cerului

8 Mai

Am vazut aseara un film. Am dormit la Aida. Ne-am culcat la 5. Uitati melodia de la film.

4 răspunsuri to “Trei metri deasupra cerului”

  1. Aida Mai 22, 2010 la 12:40 pm #

    ce film frumos..
    riccardoooooooooooooooo al nostru 😡

  2. Alex Iulie 27, 2010 la 11:43 am #

    suna bine:D

    aq il descarc si eu

  3. Cristina Septembrie 2, 2011 la 8:24 pm #

    Il stiu si eu.E un film superb.Dar ai vazut si a 2a parte?Se numeste Ho voglia di te dar e mai frumos asta.In a doua parte Babi se marita iar Step ramane cu alta. :((

    • Andreea :) Septembrie 8, 2011 la 11:18 am #

      nu am vazut..chiar o sa caut:) mersi

Lasă un răspuns

