Arhiva | 6:22 pm

Dragoste la prima vedere.part II

31 mart.

Mai tineti minte povestioara mea intitulata „dragoste la prima vedere”? V-am promis ca voi continua. Asadar, enjoy it!

-Hai, las-o asa. Nu pot sa cred ca m-ai uitat. De ce am lasat distanta sa ne desparta? de ce nu m-ai putut ierta? ma stii ca-s Imperfect Girl. Bine,las-o asa. Dar te rog, de acum inainte nu ma mai baga in seama. MA DOARE, intelegi? daca poti..la multi ani pentru miercuri,tot ce-ti doresti. dar consider ca daca vroiai, se mai putea. se vede cat ai tinut sa fim impreuna. Si ma doare ca de acum incolo nu o sa-ti mai adresez niciun cuvant. Dar daca asta imi va alunga „obsesia” de tine,atunci accept cu placere. Ma vezi ca ma chinuiesc si nu ma..salvezi.”Dara, zi-mi odata ce vrei. Ma iei sau ma lasi?”

Constatare

31 mart.

Am constatat ca pe site-uri „renumite”, precum hi5, myspace, netlog, facebook la o poza postata se dau 7679867984 comentarii. Si absolut irelevante : „vaiiii,ce bine arati”, etc. Nu vreau acum sa dau exemple. Si nici nu cersesc comentarii. doar ca sunt satula peste caaaaap. Gata,nu vreau sa fiu rautacioasa in postul Pastelui. Si intr-o zi o sa-mi sterg hi5-ul . Da ! :))

Poate ai vrea sa-ti amintesti !

31 mart.

Poate ai vrea sa-ti amintesti. Nu ceva anume. orice. Azi vreau sa-mi amintesc. Azi m-am imbratisat cu Henriette dupa 3 saptamani. Azi am facut poze cu Aida. Dar gata,nu vreau sa-mi amintesc de azi. e prea recent. De exemplu imi amintesc ca nu am mai scris aici de ceva timp.si e trist. Si m-a durut. Dar nu vreau sa devin mult prea pasionata de asta.toata viata mi-a fost frica de dependente. si cand am simtit ca ma ia valul, m-am retras in cochilia mea. Nici nu stiu de ce am revenit aici. Poate doar ca simt nevoia. De ce simtim? avantajul sentimentelor e acela ca ne conduc pe cai ratacite, iar avantajul stiintei e acela ca nu cunoaste sentimentul. ce preferati? eu..sunt incurabila.